გაკვეთილის გეგმა
გაკვეთილის
მთავარი თემა
|
ასო–ბგერა
„ხ“
|
სწავლების
საფეხური
|
დაწყებითი
პირველი საფეხური, პირველი კლასი
|
მოსწავლეთა
პროფილი
|
მოსწავლეთა
რაოდენობა „31“
|
მასწავლებლის
სახელი და გვარი
სკოლა
|
მაკა
გაბუნია
51–ე
საჯარო სკოლა
|
გაკვეთილის
მიზნები
|
ასო–ბგერა
„ხ“–ს გაცნობა,წაკითხვა, შესწავლილი ასო–ბგერისა და სიტყვების სწორად წარმოთქმა
ტექსტის
წაკითხვა, ენობრივი ერთეულის ამოცნობა.
ასოს
წერა.
|
ე.ს.გ-შედეგები.
ინდიკატორები
|
ქ.1,2,3,5,6,9.
|
წინარე
ცოდნა
|
ასო–ბგერა
„ს“ განმტკიცება,
მარცვლების
და ხმოვნების
გამეორება.
|
შეფასების
საგანი და პროცედურები
|
გამოკითხვისა
და ახალი მასალის ახსნის დროს, აქტიურად ჩართული მოსწავლების შექება, სიტყვიერი
კომენტარი, წახალისება
მასწავლებელი
აკვირდება მოსწავლის ჩართულობას, საგაკვეთილო პროცესს
|
სასწავლო
მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
ტექნიკა
და ინსტრუმენტები: კომპიუტერი (აქვს ყველა მოსწავლეს) პირველი კლასის სახელემძღვანელო.
„დედა ენა“ წერის დედანი, დაფა, ცარცი.
|
მუშაობის
ფორმა
|
ანალიზის
და სინთეზის მეთოდი
ტექსტის
კითხვა, ლექსიკაზე მუშაობა
ასოს
წერაში ვარჯიში (დაფაზე)
ასოს
წერა რვეულსში
|
No comments:
Post a Comment