2013–2014
პერიოდი: 1 სემესტრი
დამრიგებლი:
No
|
მიმართულებები
|
თემები
|
აქტივობები
|
მიზანი
|
განასხორციელებელი
ვადები
|
შენიშვნა
|
1
|
პორვნული
და მორალური განვითარება
|
საკლასო
საზოგადეობის ჩამოყალიბება, ერთმანეთის გაცნობა სკოლსთან შეგუება
|
პასუხისმგებლობის
განვითარება, მსჯელობა.
|
მოსწავლეებში
პასუხისმგებლობის და მოვაელობის გრძნობის განვითარება
|
|
|
2
|
პორვნული
და მორალური განვითარება
|
ურთიერთობის
განმტკიცება ერთმანეთის მიმართ მზრუნველი დამოკიდებულება
|
სიმულაციური
თამასშები, მოთხრობების წაკითხვა, მსჯელობა.
|
პიროვნებებთან
შემწყნარებული ფორმირებების ჩამოყალიბება.
|
|
|
3
|
პორვნული
და მორალური განვითარება
|
ცნება
„თანაკლასელი“
|
მსჯელობა,
საუბარი.
|
|
|
|
კლასი:
14სთ
4
|
პორვნული
და მორალური განვითარება
|
კლასში
ქცევების წესების შემუშავება ხელის აწევის კულტურა
|
მოსწავლეთა
მონაწილეობით საკლასო წესების ჩამოყალიბება და პრაქტიკულად გამოყენება
|
ქცევის
წესების აუცილებლობა, დანერგვა
|
|
|
5
|
პორვნული
და მორალური განვითარება
|
მოსწავლის
და ადამიანის: დედის, მამის და სხვა პროფესიის ადამიანების უფლებები ვალდებულებები
|
მსჯელობა
საუბარი
|
ყველა
პროფესიის აუცილებლობისა და საჭიროებაში დარწმუნება
|
|
|
6
|
პორვნული
და მორალური განვითარება
|
ეთიკა,
ზდილობა საკლასო გარემოსში
|
შესაბამისი
მოთხრობის წაკითხვა, პრაქტიკულად განხორციელება
|
დარწმუნება
რომ არსებობს ჯადოსნური სიტყვები: „გმადლობთ ბოდიში...“
|
|
|
7
|
მორალური
ცნობების განვითარება
|
სწორი
და არასწორი საქციელის შეფასება
|
პრაქტუკულად
განხორციელება, შეფასება, ურთიერთ შეფასება
|
იცოდნენ
რისი უფლება აქვთ, და რა არ არის სწორი, არსებობს ქცევიბი, რომლებიც ხდება უნებლიეთ.
|
|
|
8
|
გარემოს
დაცვითი კულტურა, ცხოვრების ჯანსაღი წესი.
|
ბუნების
მოფრთხილება, ხეების მოვლა, ურთირთობა შინაურ ცხოველებთან.
|
მსჯელობა,
საუბარი, აპლიკაციების გამოჭრა, ფორმატზე დაკვრა
|
მოსწავლეებში
გარემოს დაცვის აუცილებლობის ხელშეწყობა, ტყის მნიშვნელობა.
|
|
|
9
|
გარემოს
დაცვითი კულტურა, ცხოვრების ჯანსაღი წესი.
|
საკუთარი
სხეულის როგორც უნიკალურის აღქმა, მისი გაბრთხილების აუცილებლობის გაცნობიერება.
|
მსჯელობა,
საუბარი, საკუთარი განწყობილების, გადმოცემა.
|
მოსწავლეებში
საკუთარი ცნების, პიროვნების ჩამოყალიბება.
|
|
|
10
|
გარემოს
დაცვითი კულტურა, ცხოვრების ჯანსაღი წესი.
|
პირადი
ჰიგიენა, თავის მოვლა, ჯანსაღი კვება
|
სპორტული
აკტივობების მნიშნელობა, პრაქტიკული განხორციელება.
|
რა
მნიშვნელობა აქვს ჰიგიენის დაცვას, სისუფთავეს.
|
|
|
11
|
უსაფრთხოება
და მოქალაქეობრივ–პატრიოტული ცნობიერება
|
სახლის
მისამართი, ოჯახის წევრების ტელეფონის ნომრების ცოდნა
|
ინფორმაციების
მიწოდება, ერთმანთის მოსმენა.
|
ცოდნა
იმასა რომ, აუცილებელია, მისამრთისა და ნომრების ცოდნა, პირადი უსაფრთხოებისთვის.
|
|
|
12
|
უსაფრთხოება და მოქალაქეობრივ–პატრიოტული ცნობიერება
|
ქუჩაში მოძრაობის წესები, შუქნიშნის ფერები.
|
ფერადი ფანქრები. აპლიკაციები, პრაკტიკული, განხორციელება.
|
აუცილებელია უსაფრთხო მგზავრობა და გადადგილება.
|
|
|
13
|
თვალსაწირების გაფართოება.
|
წიგნების მნისშვნელობა, საყვარელი ზღაპრები და პერსონაჟები.
|
ნაწარმოებების წაკითხვა, მსჯელობა საუბარი.
|
ზღაპრებს აქვთ, აღმზრდელობითი ფუნქცია, სწავლობენ სიკეთეს, მეგობრობას,
წიგნის სიყვარულს.
|
|
|
14
|
თვალსაწირების გაფართოება.
|
ხელოვნების სხვადასხვა დარგები. მხატვრობა, თეატრი, ფილმები. ანიმაცია.
მუსიკა
|
ღონისძიება, ვიქტორინა, ზეიმი, სპეკტაკლზე დასწრება, მსჯელობა, ნახატების
წარმოდგენა.
|
ხელევნების დარგებს, აქვთ, აღმზრდელობითი ფუნქცია, ეჩვევიან მსჯელობას.
|
|
|
No comments:
Post a Comment