Friday, November 15, 2013

▲ სადამრიგებლო გეგმა ▼



2013–2014
პერიოდი: 1 სემესტრი
დამრიგებლი:
No
მიმართულებები
თემები
აქტივობები
მიზანი
განასხორციელებელი
           ვადები
შენიშვნა
1
პორვნული და მორალური განვითარება
საკლასო საზოგადეობის ჩამოყალიბება, ერთმანეთის გაცნობა სკოლსთან შეგუება
პასუხისმგებლობის განვითარება, მსჯელობა.
მოსწავლეებში პასუხისმგებლობის და მოვაელობის გრძნობის განვითარება

         
2
პორვნული და მორალური განვითარება
ურთიერთობის განმტკიცება ერთმანეთის მიმართ მზრუნველი დამოკიდებულება
სიმულაციური თამასშები, მოთხრობების წაკითხვა, მსჯელობა.
პიროვნებებთან შემწყნარებული ფორმირებების ჩამოყალიბება.


3
პორვნული და მორალური განვითარება
ცნება „თანაკლასელი“
მსჯელობა, საუბარი.



კლასი:                                                                                                                                                    14სთ

4
პორვნული და მორალური განვითარება
კლასში ქცევების წესების შემუშავება ხელის აწევის კულტურა
მოსწავლეთა მონაწილეობით საკლასო წესების ჩამოყალიბება და პრაქტიკულად გამოყენება
ქცევის წესების აუცილებლობა, დანერგვა


5
პორვნული და მორალური განვითარება
მოსწავლის და ადამიანის: დედის, მამის და სხვა პროფესიის ადამიანების უფლებები ვალდებულებები
მსჯელობა საუბარი
ყველა პროფესიის აუცილებლობისა და საჭიროებაში დარწმუნება


6
პორვნული და მორალური განვითარება
ეთიკა, ზდილობა საკლასო გარემოსში
შესაბამისი მოთხრობის წაკითხვა, პრაქტიკულად განხორციელება
დარწმუნება რომ არსებობს ჯადოსნური სიტყვები: „გმადლობთ ბოდიში...“


7
მორალური ცნობების განვითარება
სწორი და არასწორი საქციელის შეფასება
პრაქტუკულად განხორციელება, შეფასება, ურთიერთ შეფასება
იცოდნენ რისი უფლება აქვთ, და რა არ არის სწორი, არსებობს  ქცევიბი, რომლებიც ხდება უნებლიეთ.


8
გარემოს დაცვითი კულტურა, ცხოვრების ჯანსაღი წესი.
ბუნების მოფრთხილება, ხეების მოვლა, ურთირთობა შინაურ ცხოველებთან.
მსჯელობა, საუბარი, აპლიკაციების გამოჭრა, ფორმატზე დაკვრა
მოსწავლეებში გარემოს დაცვის აუცილებლობის ხელშეწყობა, ტყის მნიშვნელობა.


9
გარემოს დაცვითი კულტურა, ცხოვრების ჯანსაღი წესი.
საკუთარი სხეულის როგორც უნიკალურის აღქმა, მისი გაბრთხილების აუცილებლობის გაცნობიერება.
მსჯელობა, საუბარი, საკუთარი განწყობილების, გადმოცემა.
მოსწავლეებში საკუთარი ცნების, პიროვნების ჩამოყალიბება.


10
გარემოს დაცვითი კულტურა, ცხოვრების ჯანსაღი წესი.
პირადი ჰიგიენა, თავის მოვლა, ჯანსაღი კვება
სპორტული აკტივობების მნიშნელობა, პრაქტიკული განხორციელება.
რა მნიშვნელობა აქვს ჰიგიენის დაცვას, სისუფთავეს.


11
უსაფრთხოება და მოქალაქეობრივ–პატრიოტული ცნობიერება
სახლის მისამართი, ოჯახის წევრების ტელეფონის ნომრების ცოდნა
ინფორმაციების მიწოდება, ერთმანთის მოსმენა.
ცოდნა იმასა რომ, აუცილებელია, მისამრთისა და ნომრების ცოდნა, პირადი უსაფრთხოებისთვის.




12
უსაფრთხოება და მოქალაქეობრივ–პატრიოტული ცნობიერება
ქუჩაში მოძრაობის წესები, შუქნიშნის ფერები.
ფერადი ფანქრები. აპლიკაციები, პრაკტიკული, განხორციელება.
აუცილებელია უსაფრთხო მგზავრობა და გადადგილება.


13
თვალსაწირების გაფართოება.
წიგნების მნისშვნელობა, საყვარელი ზღაპრები და პერსონაჟები.
ნაწარმოებების წაკითხვა, მსჯელობა საუბარი.
ზღაპრებს აქვთ, აღმზრდელობითი ფუნქცია, სწავლობენ სიკეთეს, მეგობრობას, წიგნის სიყვარულს.


14
თვალსაწირების გაფართოება.
ხელოვნების სხვადასხვა დარგები. მხატვრობა, თეატრი, ფილმები. ანიმაცია. მუსიკა
ღონისძიება, ვიქტორინა, ზეიმი, სპეკტაკლზე დასწრება, მსჯელობა, ნახატების წარმოდგენა.
ხელევნების დარგებს, აქვთ, აღმზრდელობითი ფუნქცია, ეჩვევიან მსჯელობას.




No comments:

Post a Comment