გაკვეთილის ჩატარების
თარიღი: ......13/11/2013................................
სკოლა: .51-ე
საჯარო.............................................................................................................
საგანი: ..........ქართული ენა..............................................................................................................................
მასწავლებელის
სახელი და გვარი: ...............მაკა გაბუნია..........................................................................................................
გაკვეთილის თემა: ................................ასო ბგერა „შ“...........................................................................................................................................................................
მისაღწევი შედეგები
(ცოდნა, უნარები, დამოკიდებულებები):
ასო ბგერა „შ’–ს
გაცნობა, წაკითხვა, შესწავლილი ასო–ბგერის და სიტყვების სწორად წაკითხვა, ანობრივი
ერთეულის ამოცნობა, ასოს წერა.
რამდენად შეუწყო ხელი ბუკების გამოყენებამ კლასში ეფექტური/დადებითი სასწავლო კლიმატის
შექმნას:
„ბუკების“ გამოყენება
კლასსში, საინტერესო და სახალისოა, რამაც ხელი შეუწყო, ახალი მასალის განმტკიცებას
და დამხსოვრებას.
როგორი იყო მოსწავლეების ყურადღება,
ინტერესი და ჩართულობის დონე საგაკვეთილო პროცესში:
მთელი კლასი ჩართული
იყო საგაკვეთილო პროცესში, იყვნენ მობილიზებულები.
გაკვეთილის
გეგმა:
მიღწეულია თუ
არა გაკვეთილის მიზნები?
თუ, შემოხაზეთ
„არა“, მაშინ მიუთითეთ:
რამ შემიშალა ხელი მიზნის მიღწევაში ( როგორც გაკვეთილის სტრუქტურულ-მეთოდური
ხარვეზები, ასევე მაგ. ტექ. პრობლემები, ბუკების გაუმართაობა, ლოკალური ქსელის არ ქონა
და ა. შ.)
მიზნის მიღწევაში,
ხელის შემშლელი პირობები არ ყოფილა. არც მეთოდური ხარვეზები.
რამდენად
შემიწყო ხელი ისტ-ის გამოყენებამ საგაკვეთილო
მიზნის მიღწევაში?
„ისტ“–ის გამოყენებამ
საგაკვეთილო პროცესი საინტერესო და სახალისო გახადა
ჩემი გაკვეთილის ძლიერი მხარე(კომენტარები სწავლების სტილთან და შინაარსთან, ბუკის
გამოყენებასთან დაკავშირებით):
„ბუკის“ გამოყენებამ
დამარწმუნა რომ ბავშვები რომ უფრო აქტუირები ხალისიანები იყვნენ. და თამაშით სწავლებას,
ეფექტური ხარისხი აქვს.
რას შევცვლიდი
ხელახლა რომ ჩავატარო ეს გაკვეთილი(გავაუმჯობესებდი
სასწავლო გარემოს, აქტივობებს, ინსტრუქციას, სასწავლო რესურსებს, ბუკის გამოყენებას,
მოსწავლეთა შეფასებას და სხვ.):
მეტ დროს დავუთმობდი
„ბუკის“ გამოყენებას, მოსწავლეთა შეფასებას, რაც აუცილებელია, მოტივაციისთვის.
No comments:
Post a Comment