დამრიგებლის კლასთან ჩატარებული თემების მიზნები და შედეგები:
1)თემა: რას ნიშნავს იყო მეორეკლასელი, რით განსხვავდება პირველკლასელისაგან?
თარიღი: 19.09.
მიზანი:გაეცნონ, შეისწავლონ, გაითავისონ თუ რა არის , ანუ რას ნიშნავს მეორეკლასელობა.
შედეგი:იციან წერა, კითხვა, ანგარიში. აქვთ მსჯელობისა და საკუთარი აზრის გამოთქმის უნარი.
აქტივობები: დისკუსია,
საუბარი,
მსჯელობა.
2) თემა:საკლასო წესების შემუშავება, რომელი წესების დაცვა გვმართებს სწავლაში?
თარიღი: 26.09.
მიზანი:შეიმუშაონ, ჩამოაყალიბონ წესები,იმსჯელონ, თუ რისთვის არის საჭირო წესების ცოდნა.
შედეგი:შეიმუშავეს, ჩამოაყალიბეს, იმსჯელეს და გააკეთეს დასკვნა, რომ აუცილებელია წესების დაცვა.
აქტივობები:დისკუსია
როლური თამაშები.
3)თემა; თვისებები, რის გამოც ვირჩევთ მეგობარს. იდეალური მეგობრისა და მოსწავლის პორტრეტი.
თარიღი: 10.10.
მიზანი: გარკვევა იმ თვისებებისა, რომლებიც თვითონ მოსწონთ, რის გაკეთებას მოითხოვენ სხვებისაგან.
შედეგი: გამოიტავეს დასკვნები, შეაფასეს ერთმანეთი, დახატეს იდეალური ადამიანის პორტრეტი და გამოიტანეს დასკვნა, თუ როგორია ნამდვილი მეგობარი.
აქტივობები: დისკუსია,
მაგალითები ლიტერატურული ნაწარმოებებიდან
სიმულაციური თამაშები.
4) თემა:ადამიანების დახმარება, ჩვენ როგორ დვეხმარებიან?
თარიღი: 14.11.
მიზანი: რა შემთხვევაში საჭიროებს ადამიანი დახმარებას, რისთვის სჭირდებათ დახმარება, ჩვენ როგორ გვეხმარებიან?
შედეგი: გაარკვიეს, რომ ყველა ადამიანს სჭირდება დახმარება, ისწავლეს ემფატიის გრძნობა,
აქტივობები: დისკუსია,
საუბრები,
როლური თამაშები,
საკუთარი გამოცდილების გაზიარება.
5) თემა: მეორეკლასელის სირთულეები, ზოგისთვის რთულია გაკვეთილზე წყნარად ჯდომა, ზოგისთვის კარნახით წერა..............
თარიღი: 21. 11.
მიზანი; სირთულეების დაძლევა, დაბრკოლებების გადალახვა, ნებისყოფისა და ყურადღების უნარის განვითარება.
შედეგი: დაძლიეს სირთულეები, გადალახეს დაბრკოლებები, გამოიმუშავეს ნებისყოფა , ყურადღება.
აქტივობები: დისკუსია,
მაგალიათები ლიტერატურული ნაწარმოებებიდან,
საკუთარი გამოცდილების გაზიარება.
6) თემა: ტყუილები, ნივთების დაუკითხავად აღება, მოუთმენლობა, სიფიცხე.
თარიღი: 5. 12.
მიზანი: სირთულეების დაძლევა ტყუილებთან დაკავშირებით, შეცდომების გამოსწორება, ცუდი თვისებების შეფასება.
შედეგი: სწავლობენ სირთულეების დაძლევას, ასწორებენ შეცდომებს, აკონტროლებენ ქცევებს,
აქტივობები: დისკუსია
მსჯელობა
როლური თამაშები,
საკუთარი გამოცდილების გაზიარება.
No comments:
Post a Comment