Monday, December 8, 2014

                                                         გაკვეთილის გეგმა
              გაკვეთილის თემა:             "კურდღელი და მისი ბაჭიები"
                 სწავლების  საფეხური:   დაწყებითი, მე-2 კლასი.
                მოსწავლეთა პროფილი:        მოსწავლეთა რაოდენობა 30.
                 მასწავლებლის სახელი,  გვარი----    მაკა გაბუნია
                 სკოლა                         --------------------  51-ე საჯარო
             გაკვეთილის მიზნები: ახალი თემის გაცნობა, წაკითხვა, საუბარი გარეულ ცხოველებზე,
                                                         კურღლების თავისებურებებზე, მათ თვისებებზე, სიტყვებისა და
                                                         წინადადებების სწორად წაკითხვა, ინტონაციის დაცვა, ენობრივი
                                                         ერთეულის ამოცნობა, ლექსიკური მარაგის გამდიდრება, სიტყვის
                                                         სკივრის შექმნა.
         ე.ს.გ.-შედეგები.                    ქ.1,2,3,5,7,9.
                                  ინდიკატორები
             წინარე ცოდნა:         კითხვის განმტკიცება, ენობრივი ერთეულების მოცნობა.
            შეფასების საგანი და პროცედურები:    გამოკითხვისა და ახალი მასალის ახსნის დროს
                                                                                     აქტიურად ჩართული მოსწავლეების შექება,
                                                                                     სიტყვიერი კომენტარი, წახალისება
                                                                                     მასწავლებელი აკვირდება მოსწავლის ჩართულობას
                                                                                     საგაკვეთილო პროცესში.
        სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები:  კომპიუტერი, სახელმძღვანელო, მოსწავლის
                                                                                         რვეული, დაფა, ცარცი.
          მუშაობის ფორმა:                     ანალიზის და სინთეზის მეთოდი, ტექსტის კითხვა, ლექსიკაზე

                                                         მუშაობა, შეფასება.

No comments:

Post a Comment