ს.ს.ი.პ. გალაკტიონ ტაბიძის
სახელობის ქ. თბილისის N51 საჯარო სკოლა
თემატურ
–კალენდარული გეგმა
საგანი
- ქართული ენა
კლასი
- IV
სკოლის დირექტორი: /მ. თურქაძე /
2016–2017სასწავლო წელი
#
|
გავეთილის თემატიკა
|
სთ. რ–ბა
|
რესურსები
|
გაკვეთილის ტიპი და
აქტივობები
|
მიზნები და ამოცანები
|
მოსალოდნელი შედეგები
|
შეფასება
|
1
|
მეჩონგურე (ხალხური)
|
2
|
წიგნი,
პატარა ფურცლები.
|
პრეზენტაცია, დისკუსია, ჯგუფური სამუშაო,
|
ზღაპრის გამომეტყველებით კითხვა,გააზრება,
ანალიზი, დასკვნის გამოტანა.
|
IV 1,2
|
პრეზენტაცია,საშინაო
დავალება დისკუსია,
|
2
|
ქართული ანბანი და
ასოთა სახელები
|
1
|
წიგნი, რვეული, ქართ.და
ინგლ.ენის ანბანთა ბანერი, ფურცლები
|
პრეზენტაცია,
|
ანბანის მიხედვით სიტყვების დალაგება.
|
IV 7,10,13
|
პრეზენტაცია. საკლასო
და საშინაო დავალება.
|
3
|
ტესტი
|
1
|
|
|
ლექსიკური მარაგის
გამდიდრება და სიტუაციურად გამოყენება.
|
|
ინდივიდუალური
მუშაობა
|
4
|
ა.სულაკაური. სალამურას
თავგადასავალი
|
5
|
მხატვრული ლიტ. სალამურას
თვგადასავალი
|
პრეზენტაცია, დისკუსია,
|
ზღაპრის გამომეტყველებით
კითხვა,გააზრება, ანალიზი, დასკვნის გამოტანა.
|
IV 1,2,13,14
|
პრეზენტაცია, დისკუსია,
საშინაო დავალება,
|
5
|
მჟღერი და ყრუ თანხმოვნები
|
1
|
წიგნი, რვეული ბარათები
|
პრეზენტაცია,
|
მჟღერი და ყრუ თანხმოვნების
სწორად გამოყენება წერისა და მეტყველებისას
|
IV 7,13,
|
საკლასო და საშინაო
დავალება
|
6
|
ხელოვნების სამი დარგი
|
1
|
ლექსთა კრებული, ფერწ.
და გრაფ. სურათები. მუსიკალურ ნაწარმოებთა CD, მაგნიტოფონი
|
პრეზენტაცია, დისკუსია,
|
ხელოვნების ამ დარგების
განხილვა, დანიშნულება.
|
IV 5,
|
დისკუსია
|
7
|
სიტვის მარაგი და შემაჯამებელი
სავარჯიშოები
|
1
|
წიგნი, ფურცლები
|
ინდ.მუშაობა
|
ლექსიკური მარაგის
გამდიდრება. თემის შეჯამება.
|
IV 10,
|
საკლასო დავალება,
დისკუსია,
|
8
|
ტესტი
|
1
|
|
ინდ.მუშაობა
|
ლექსიკური მარაგის
გამდიდრება და სიტუაციურად გამოყენება.
|
|
ინდივიდუალური მუშაობა
|
9
|
საკონტროლო წერა
|
1
|
|
ინდ.მუშაობა
|
დამოუკიდებლად მუშაობის ჩვევის ჩამოყალიბება, ნასწავლი მასალის ფურცელზე
გადატანა.
|
|
ინდივიდუალური მუშაობა
|
10
|
სარეზერვო
|
1
|
|
|
|
|
|
11
|
ა. წერეთელი. ქორობია
არსებითი სახელი.
|
1
|
ფოტოსურათები მხატვრული
ფილმი აკაკის აკვანი. ა.წერეთლის ფოტო, რუკა საქართველოს კუთხეებით.
|
მსჯელობა, პრეზენტაცია.
|
საქართველოს ა. წერეთლის
დახასიათება ტექსტის მიხ. არსებითი სახელის ჯგუფები.
|
IV 2, 7, 8.
|
ბპრეზენტაცია, დისკუსია,
საშინაო დავალება.
|
12
|
ი. გოგებაშვილი. V
საუკუნე და ვ. გორგასალი.
|
1
|
ფოტოსურათები: ვ. გორგასალი,
მცხეთა, აბანოთუბანი.
|
კვლევა, პრეზენტაცია,
მსჯელობა
|
ვ. გორგასალზე ნაცნობი
ფაქტების გახსენება და ახალი საისტორიო ფაქტების გაცნობა.
|
IV 2, 3, 12, 13.
|
პრეზენტაცია,
დისკუსია, საშინაო დავალება
|
13
|
გ. ტაბიძე. მშობლიურო
ჩემო მიწავ. პოეზია და პროზა.
|
1
|
რუკა, საქარ. ბუნების
ამსახვ. სურათები.
|
,
გაშინაარსება პრეზენტაცია
|
პოეზიისა და პროზის
გარჩევა. გარითმული ადგილების პოვნა სტრიქონებში.
|
IV 3, 5.
|
პრეზენტაცია, საშინაო დავალება
|
14
|
ტესტი
|
1
|
|
ინდივ.
მუშაობა
|
ლექსიკური
მარაგის გამდიდრება და სიტუაციურად გამოყენება.
|
IV 10
|
ინდივიდუალური
მუშაობა
|
15
|
ცხრა ძმა ხერხეულიძე
|
1
|
საისტორიო
წყაროები მარაბდის ომზე.
|
კვლევა,
პრეზენტაცია, დისკუსია
|
ლექსიკური
მარაგის გამდიდრება და სიტუაციურად გამოყენება.
|
IV 2, 8.
|
კვლევა,
პრეზენტაცია, საშინაო დავალება
|
16
|
ა. კალანდაძე. ასეთი
დარი თუ იყო მაშინ
|
1
|
ფოტომასალა
|
პრეზენტაცია,
მსჯელობა
|
გამომეტყველებით
კითხვა, პოეტური ტექსტის აღქმა,
|
IV 3, 5.
|
პრეზენტაცია,
საშინაო დავალება
|
17
|
არსებითი სახელის რიცხვი
|
1
|
თვალსაჩინო
მასალა(პლაკატები
ფურცლები
|
მსჯელობა
პრეზენტ.
|
არსებითი
სახელის რიცხვის სწორად გამოყენება. მრავლობითის მხოლ. გადაყვანა და პირიქით.
|
IV 7, 13.
|
საკლასო
და საშინაო დავალება
|
18
|
სამასი
თავდადებული ქართველი
|
1
|
რუკა, ერეკლე II პორტრეტი
|
კვლევა,
პრეზენტაცია, დისკუსია
|
ისტორიის
ნაცნობი ფაქტების გახსენება, ახალი საისტორიო ცნობების მიწოდება,
|
IV 2, 8.
|
კვლევა,
პრეზენტაცია, საშინაო დავალება
|
19
|
ტესტი
|
1
|
|
ინდ. მუშაობა
|
ლექსიკური
მარაგის გამდიდრება და სიტუაციურად გამოყენება.
|
IV 10
|
ინდივიდუალური
მუშაობა
|
20
|
სამასი სპარტელი
|
2
|
ძველი და თანამედროვე
მსოფლიოს რუკა
|
კვლევა, პრეზენტაცია
დისკუსია.
|
ძველი
მსოფლიოს ხალხების მოკლედ გაცნობა. კრწანისის
ომისა და თერმოპილეს ბრძოლის შედარებითი დახასიათება.
|
IV 2, 8.
|
კვლევა, პრეზენტაცია,
საშინაო დავალება
|
21
|
სიმრავლის აღმნიშვნელი
სიტყვები
|
1
|
ფურცლები
|
მსჯელობა
პრეზენტ.
|
სიმრავლის
აღმნიშვნელი სიტყვების მართებულად გამოყენება წერისა და მეტყველებისას.
|
IV 7.
|
საკლასო
და საშინაო დავალება
|
22
|
ტესტი
|
1
|
|
ინდ. მუშაობა
|
ლექსიკური მარაგის
გამდიდრება და სიტუაციურად გამოყენება.
|
IV 10
|
ინდივიდუალური
მუშაობა
|
23
|
სარეზერვო
|
2
|
|
|
|
|
|
24
|
გ.
ტაბიძე. ორი დრო
|
1
|
გაზაფხულის ამსახველი
სურათები
|
პრეზენტაცია
|
გამომეტყველებით კითხვა,
პოეტური ტექსტის აღქმა,
|
IV2, 3, 12. 13.
|
პრეზენტაცია,
საშინაო დავალება
|
25
|
გ. ტაბიძე XXX
|
1
|
შემოდგომის ამსახველი
სურათები
|
|
გამომეტყველებით კითხვა,
პოეტური ტექსტის აღქმა,
|
IV 2, 3, 12, 14.
|
პრეზენტაცია,
საშინაო დავალება
|
26
|
საკონტროლო წერა
|
1
|
|
ინდ. მუშაობა
|
დამოუკიდებლად მუშაობის ჩვევის ჩამოყალიბება, ნასწავლი მასალის ფურცელზე
გადატანა
|
|
ინდივიდუალური
მუშაობა
|
27
|
ჯვარედინი რითმა
|
1
|
წიგნი, მაგნიტოფონი.CD.
|
ინდ.მუშაობა
|
ჯვარედინი რითმის მაგალითების
პოვნა ტექსტში.
|
IV 5
|
საკლასო
და საშინაო დავალება
|
28
|
ი. გოგებაშვილი. ცისა
და მიწის შვილები– არწივი და ლომი
|
2
|
არწივისა და ლომის
ფოტოები
|
აკვლევა, პრეზენტაცია,
მსჯელობ
|
შეძლოს გამოხატოს სკუთარი
დამოკიდებულება მხატვრული ნაწარმოების მიმართ, პერსონაჟების მარტივად დახასიათება.
|
IV 1, 2, 3, 11, 12.
|
კვლევა,
პრეზენტაცია, საშინაო დავალება
|
29
|
არსებითი სახელის ბრუნება
|
1
|
პლაკატი– არს. სახელის
ბრუნვები და ბრუნვის ნიშნები
|
მსჯელობა
პრეზენტ.
|
არსებითი სახელის ბრუნება
და ბრუნვათა სწორად ხმარება წერისა და მეტყველებისას.
|
IV 7, 13.
|
საკლასო
და საშინაო დავალება
|
31
|
ტესტი
|
1
|
|
ინდ. მუშაობა
|
ლექსიკური მარაგის
გამდიდრება და სიტუაციურად გამოყენება.
|
IV 10
|
ინდ.
მუშაობა
|
31
|
არსებითი სახელის კვეცა
|
1
|
პლაკატი– არს. სახელის
კვეცა. ფერადი ცარცი.
|
მსჯელობა
პრეზენტ.
|
კვეცადი არსებითი სახელის
ბრუნება ა და ე ხმოვანზე დასრულებული ზოგიერთი არს. სახელის ბრუნება.
|
IV7, 13.
|
საკლასო
და საშინაო დავალება
|
32
|
ი. გოგებაშვილი. ლომი
|
2
|
პროექტორი. დოკ. ფილმი
,,ლომი”
|
კვლევა, პრეზენტაცია,
მსჯელობა
|
იცნობდეს ცხოველთა
სამყაროს, ნადირთა მეფის ცხოვრების წესსა და ჩვეულებებს. შეძლოს მოიძიოს დამატებითი
ინფორმაცია.
|
IV2,5, 13, 14.
|
კვლევა,
პრეზენტაცია, საშინაო დავალება
|
33
|
ს.ს. ორბელიანი; ვაჟა–ფშაველა
მზე და ღრუბელი
|
1
|
სურათები თემაზე: მზისა
და ღრუბლის ჭიდილი
|
კვლევა, პრეზენტაცია,
მსჯელობა
|
მეტყველების განვითარება,პოეტური
ტექსტის კითხვა, აღქმა, ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.
|
IV2, 3, 10, 11, 14.
|
პრეზენტაცია,
საშინაო დავალება
|
34
|
არსებითი სახელის კუმშვა
|
1
|
პლაკატი–კუმშვადი არსებითი
სახელის ნიმუშით.
|
მსჯელობა
პრეზენტ.
|
კუმშვადი არსებითი
სახელის ბრუნება და ბრუნვათა სწორად ხმარება წერისა და მეტყველებისას.
|
IV 7,
13.
|
პრეზენტაცია,
საშინაო/საკლ დავალება
|
35
|
ტესტი
|
1
|
|
ინდ. მუშაობა
|
|
IV 10
|
ინდ.
მუშაობა
|
36
|
რ. ინანიშვილი. ფშა
|
2
|
ნახატი, სურათი–ფშა
|
კვლევა, პრეზენტაცია,
მსჯელობა
|
შეძლოს საკუთარი დამოკიდებულების
გამოხატვა ნაწარმო ების მიმართ. ჩამოუყალიბდეს კრიტიკული აზროვ ნება, განუვითრდეს
მეტყველება.ლექსიკური მარაგის გამდ.
|
IV1, 2, 14.
|
პრეზენტაცია, დისკუსია,
საშინაო დავალება
|
37
|
საკონტროლო წერა
|
1
|
|
ინდ. მუშაობა
|
|
IV
|
ინდ.
მუშაობა
|
38
|
ტყეებს ნუ კაფავ!
|
1
|
სურათები;ა) უღრანი
ტყისსა, რომელიც ფრინველთა და ცხოველთა საბინადროა. ბ)გაკაფვის შედეგად ჩამოშლილი
და დამეწყრილი ტყე.
|
კვლევა, პრეზენტაცია,
მსჯელობა
|
პოეტური ტექსტის წვდომა,
მსჯელობა, დასკვნების გამოტანა.
|
IV1, 2, 3.
|
პრეზენტაცია, დისკუსია,
საშინაო დავალება
|
39
|
კუმშვად–კვეცადი არსებითი
სახელი
|
1
|
პლაკატი–კუმშვა–კვეცადი
არსებითი სახელის ნიმუშით.
|
სჯელომბა
პრეზენტ.
|
კუმშვად–კვეცადი არსებითი
სახელის ბრუნება და ბრუნვათა სწორად ხმარება წერისა და მეტყველებისას.
|
IV7, 13.
|
პრეზენ, საკ/საშინაო
დავალება
|
40
|
ვაჟა–ფშაველა. ქორი
და წიწილა
|
1
|
ქორის ფოტოსურათები
|
მსჯელობა, პრეზენტაცია.
|
ტექსტის გამომეტ –ყველებით
კითხვა, წვდომა, ანალიზი, ძლიერისა და სუს ტის უთანასწორობის დანახვა, ნასწავლ მა
სალასთან დაკავშ.
|
IV 6, 8.
|
დისკუსია, საშინაო
დავალება
|
42
|
ტესტი
|
1
|
|
ინდ. მუშაობა
|
|
IV 10
|
ინდ.
მუშაობა
|
42
|
ი. გოგებაშვილი. ორაგულის
ცხოვრება
|
4
|
კომპ, პროექტორი,
CD, დოკ/ფილმი წყალვეშა სამყარო
|
კვლევა, პრეზენტაცია,
მსჯელობა
|
შეძლოს საკუთარი დამოკიდებულების
გამოხატვა ნაწარმო ების მიმართ. ჩამოუყალიბდეს კრიტიკული აზროვ ნება, განუვითრდეს
მეტყველება.ლექსიკური მარაგის გამდ.
|
IV1, 2, 3, 11, 12, 14, .
|
პრეზენტაცია, დისკუსია,
საშინაო დავალება
|
43
|
ლ. ასათიანი ყაყაჩო.
ზმნა.
|
1
|
ფოტოსურათები, ფურცლები.
|
მსჯელობა, პრეზენტაცია.
|
პოეტური ტექსტის წვდომა,
მსჯელობა, დასკვნების გამოტა ნა.ზმნების ამოცნობა ტექსტში.
|
IV6, 8, 7, 4.
|
პრეზენ, საკ/საშინაო
დავალება
|
44
|
ტესტი
|
1
|
|
ინდ. მუშაობა
|
|
IV 10
|
ინდ.
მუშაობა
|
44
|
გაპიროვნება
|
1
|
წიგნი, რვეული, ფურცლები
|
მსჯელობა, პრეზენტაცია.
|
გაპიროვნების მაგალითების
მოძებნა ნასწავლი ტექსტებიდან.
|
IV 5
|
დისკუსია, საშინაო
დავალება
|
45
|
სიტყ. მარაგი და შემაჯ.
სამუშ.
|
1
|
რვეული, ფურცლები.
|
|
წინადადებების შედგენა ლექსიქსიკური მარაგის გამდიდრ.
|
IV 10
|
ინდ. მუშაობა
|
46
|
ტესტი
|
1
|
|
ინდ. მუშაობა
|
|
IV 10
|
ინდ. მუშაობა
|
47
|
საკონტროლო წერა
|
1
|
|
ინდ. მუშაობა
|
|
IV 10
|
ინდ. მუშაობა
|
48
|
ძველი წარმოდგენები–
მზე და მთვარე
|
2
|
სურათები ძველი დროის
ადამიანთა საცხოვრებლებიდან, მნათობები, ენციკლოპედია.
|
კვლევა, პრეზენტაცია,
მსჯელობა
|
დიალოგზე დაკვირ ვება
კითხვისა და წერის სტრატეგიები სას. უძველეს ადამიანთა რწმენა–წარმოდგენების გაცნობა.
|
IV2, 3, 5, 10
|
პრეზენტაცია, დისკუსია,
საშინაო დავალება
|
49
|
ზმნის უღლება
|
1
|
პლაკატი–ზმნის უღლება.
|
სჯელომბა
პრეზენტ.
|
ზნის უღლება, სწორი
ფორმები წერისა და მეტყველებისას.
|
IV 7, 10
|
პრეზენ, საკ/საშინაო
დავალება
|
50
|
ჯ. ნადირაძე. ცეცხლის
მოთვინიერების ამბავი
|
1
|
სახატავი რვეული, ფერადი
ფანქრები.
|
კვლევა, პრეზენტაცია,
მსჯელობა
|
ტექსტის დაყოფა და
დასათაურება, გეგმისა და მოკლე შინაარსის წერა. მოთხრობის გაგრძე ლება , ანალიზი,
საკუთ. აზრის დასაბ.
|
IV 1, 2, 3.
|
პრეზენტაცია, დისკუსია,
საშინაო დავალება
|
51
|
ტესტი
|
1
|
|
ინდ. მუშაობა
|
|
IV 10
|
ინდ. მუშაობა
|
52
|
ზმნა და არსებითი სახელი
|
1
|
პლაკატი–უსულო და სულიერი
არსებ. სახელის ზმნებთან მიმართ.
|
სჯელომბა
პრეზენტ.
|
უსულო და სულიერი არს.
სახელები ზმნასთან. მათი სწორად ხმა რება წერისა დამეტყვ
|
IV 7, 10.
|
პრეზენ, საკ/საშინაო
დავალება
|
53
|
ვ. კოტეტიშვილი. ძველი
თქმულება, XXX
|
1
|
წიგნი, რვეული
|
კვლევა, პრეზენტაცია,
მსჯელობა
|
ძველი თქმულებები მათი
კავშირი რეალურ სამყაროსთან.
|
IV 1, 2,3.
|
პრეზენტაცია, დისკუსია,
საშინაო დავალება
|
54
|
ზმნისწინა მარცვალი
|
1
|
ფერადი ცარცი, დაფა,
პატარა ფურცლები.
|
სჯელომბა
პრეზენტ.
|
ზმნისწინის მნიშვნელობა,
ზმნის სახეცვლილება ზმნისწ. შეცვლისას.
|
IV 7, 13.
|
პრეზენ, საკ/საშინაო
დავალება
|
55
|
ნ. ნაკაშიძე. ულუ და
თეთ
|
4
|
ფურცლები, ენციკლობედია.
|
პრეზენტაცია, მსჯელობა
|
შინაარსის ლოგიკურად,
თანმიმ დევრობით გადმოცე მა. ტექსტის გააზრება, გაანალიზ კრიტიკული აზროვნ
ჩამოყალიბება, ლექსიკური
მარაგის გამდიდრება, გაბმ. მეტყველების განვით
ტექსტის მონაკ. დაყოფა,
დასათაურ.
|
IV 1, 2, 3, 4, 7, 8, 10, 11, 12.
|
პრეზენტაცია, დისკუსია,
საშინაო დავალება
|
56
|
ტესტი
|
1
|
|
ინდ. მუშაობა
|
|
IV 10
|
ინდ. მუშაობა
|
57
|
აღწერა
|
1
|
ნახატები რომელიმე
ნაწ. გმირისა. ნაწ. პეიჟაზისა.
|
მსჯელობა
|
ლიტერატურული პორტრეტისა
და პეიზაჟის მნიშვნელ. მხატვრული პორტრეტისა და პეიზაჟის მნიშვნელ.
|
IV 5
|
პრეზენტაცია
|
58
|
ჯ. ნადირაძე უძველესი
ნახატები
|
2
|
რუკა. არქ. გათხრე
ბის შედეგად მოპოვებული მასალის ილუსტრაციები.
|
პრეზენტაცია, მსჯელობა
|
უძველესი ადამიანების
საცხოვ, მათი ცხოვრების წესის გაცნობა.
|
IV 1, 2, 3, 11, 12.
|
პრეზენტაცია, დისკუსია,
საშინაო დავალება
|
59
|
ფაქტი და ვარაუდი
|
1
|
უძველესი ნახატ. ფოტოები,
უძვ. დოკ. წყაროები.
|
მსჯელობა
|
ფაქტისა და ვარაუდის
გაცნობა.
|
IV 5
|
|
60
|
ტესტი
|
1
|
|
ინდ. მუშაობა
|
|
IV 10
|
ინდ. მუშაობა
|
61
|
ი. გოგებაშვილი ანტროკლე
და ლომი
|
1
|
ძველი რომის ამსახველი
ფოტოები
|
პრეზენტაცია, მსჯელობა
|
შინაარსის ლოგიკუ რად,
თანმიმდევრო ბით გადმოცემა ტექსტის გააზრება, გაანალიზება. ადამიანისა და ცხოვე ლის
ურთიერთობა. გეგმისა დამოკლე შინაარსის ჩამოყალ.
|
IV 1, 2, 3, 11, 12 7.
|
პრეზენტაცია, დისკუსია,
საშინაო დავალება
|
62
|
ვაჟა–ფშაველა. ლმობიერი
მონადირე და ირმის გონიერება
|
1
|
ნადირობის ამსახველი
სურათები
|
პრეზენტაცია, მსჯელობა
|
შინაარსის ლოგიკუ რად,
თანმიმდევრო ბით გადმოცემა ტექსტის გააზრება, გაანალიზება. ადამიანისა და ცხოვე ლის
ურთიერთობა. გეგმისა დამოკლე შინაარსის ჩამოყალ. ბუნების სიყვარული და გაფთხილება.
|
IV 1, 2, 3, 7, 12 13.
|
პრეზენტაცია, დისკუსია,
საშინაო დავალება
|
63
|
ზმნა და ახლანდელი
დრო
|
1
|
პლაკატი–ზნმნის ახლანდ.დრო
|
კვლევა, პრეზენტაცია,
მსჯელობა
|
ზმნის ახლანდელი დროის
ამოცნობა და სწორად გამოყენება.
|
IV 7, 10
|
პრეზენ, საკ/საშინაო
დავალება
|
64
|
საკონტროლო წერა
|
1
|
|
ინდ. მუშაობა
|
|
|
ინდ. მუშაობა
|
65
|
წიქარა
|
3
|
წიგნი, რვეული.
|
პრეზენტაცია, მსჯელობა
|
შინაარსის ლოგიკუ რად,
თანმიმდევრო ბით გადმოცემა ტექსტის გააზრება, გაანალიზება. ადამიანისა და ცხოვე ლის
ურთიერთობა. გეგმისა დამოკლე შინაარსის ჩამოყალ.
|
IV 1, 2, 3, 11, 12 .
|
პრეზენტაცია, დისკუსია,
საშინაო დავალება
|
66
|
ტესტი
|
1
|
|
ინდ. მუშაობა
|
|
IV 10
|
ინდ. მუშაობა
|
67
|
აწმყო წარსული და მომავალი
დრო
|
1
|
პლაკატი–ზნმნის აწმყო
წარს. და მომავალი დრო
|
კვლევა, პრეზენტაცია,
მსჯელობა
|
ზმნის აწმყო წარს და
მომავალი დროის ამოცნობა და სწორად გამოყენება.
|
IV 7, 10
|
პრეზენ, საკ/საშინაო
დავალება
|
68
|
ტ. ხავთასი. მოხუცი
და ბროლია
|
1
|
წიგნი, რვეული.
|
პრეზენტაცია, მსჯელობა
|
ადამიანისა და ცხოვე
ლის ურთიერთობა.
|
IV 1, 2, 3, 11, 13.
|
პრეზენტაცია, დისკუსია,
საშინაო დავალება
|
69
|
ტესტი
|
1
|
|
ინდ. მუშაობა
|
|
IV 10
|
ინდ. მუშაობა
|
70
|
მხატვრობა და ფოტოხელოვნება
|
2
|
სხვადასხვა ჟანრის
ნახატები, ძველი ფოტოსურათები
|
კვლევა, პრეზენტაცია,
მსჯელობა
|
უძვე;ლესი მხატვრობიდან
ფოტოხელოვნებამდ.
|
IV 5
|
პრეზენტაცია
|
71
|
სიტყვის მარაგი და
შემაჯამებელი სავარჯიშოები
|
1
|
რვეული, ფურცლები.
|
ინდ. მუშაობა
|
წინადადებების
შედგენა ლექსიქსიკური მარაგის გამდიდრ.
|
IV 10
|
ინდ. მუშაობა
|
No comments:
Post a Comment