Wednesday, November 2, 2016


ს.ს.ი.პ. გალაკტიონ ტაბიძის სახელობის ქ. თბილისის N51 საჯარო სკოლა


თემატურ –კალენდარული გეგმა

საგანი - მათემატიკა
კლასი - IV



სკოლის დირექტორი:                                 /მ. თურქაძე /

2016–2017სასწავლო წელი

N
გაკვეთილის
თემატიკა
საათების
რ-ბა
რესურსები
გაკვეთილის ტიპი და ატქივობა
მიზნები და ამოცანები
მოსალოდნელი შედეგები
შეფასება
1
გავიხსენოთ ერთიდან ათასამდე ნატურალური რიცხვების ჩაწერის წესი
3
რვეული

მუშაობა დაფაზე
ერთიდან ათასამდე ნატურალური რიცხვების ჩაწერა, წაკითხვა, სხვადასხვა მოდელით წარმოდგენა და პოზიტიური სისტემის დემონსტრირება
კითხულობს რიცხვებს.
პრეზენტაცია
2
რიცხვების შედარება და დალაგება
3
რვეული, სახელმძღვანელო
მუშაობა დაფაზე
რიცხვით ჩანაწერებში თანრიგებში მდგომი ციფრების შესაბამისი მნიშვნელობების დასახელება, რიცხვის წარმოდგენა შესაკრებთა ჯამის სახით.
ასახელებს რიცხვის ჩანაწერში თანრიგებში მდგომი ციფრების  შესაბამის მნიშვნელობებს.
ზაპირი და წერითი შეფასება
3
რიცხვების დამრგვალება
3
სახელმძღვანელო, მაგნიტური დაფა
ინდივიდულაური მუშაობა
რიცხვების შედარება და დამრგვავლება ათეულებამდე და ასეულებამდე
იყენებს პოზიციურ სისტემას რიცხვების შედარებისას, ალაგებს მოცემულ  ოთხ/ხუთ რიცხვს ზრდით ან კლებით
კომენტარი

4
დამატებითი ამოცანები
2
რვეული, სახელმძღვანელო, მაგნიტური დაფა
ინდივიდულაური მუშაობა
ცოდნის განმტკიცება

დაჯილდოვება

ტესტი N1
1

ინდივიდულაური მუშაობა


წერითი შეფასება
5
ჩავწეროთ ათასზე მეტი ნატურალური  რიცხვები
3
მაგნიტური დაფა. რვეული,სახელმძღვანელო
ჯგუფური და ინდივიდუალური მუშაობა
მილიონამდე რიცხვების ჩაწერა,წაკითხვა,სხვადასხვა მოდელით წარმოდგენა,პოზიტიური სისტემის დემონსტრირება. ჩანაწერი ციფრის მნიშვნელობის მითითება.მრავალნიშნა რიცხვის ჩაწერა გაშლილი ფორმით-სათანადო შესაკრებთა ჯამის სახით.
წერს ათასზე მეტი ნატურალური  რიცხვებს
წახალისება
6
შევადაროთ და დავალაგოთ ნატურალური რიცხვები.
3
მაგნიტური დაფა. რვეული,სახელმძღვანელო
ჯგუფური და ინდივიდუალური მუშაობა
რიცხვების შედარება და დალაგება, მრავალნიშნა რიცხვის დალალაგება ათეულებამდე,ასეულებამდე, ათასეულებამდე.
ადარებს და ალაგებს ნატურალურ რიცხვებს
ზეპირი შეფასება
7
ნატურალური რიცხვის დამრგვალების წესი
3
რვეული სახელმძღვანელო
ჯგუფური და ინდივიდუალური მუშაობა
დამრგვალების წესის ჩამოყალიბება (რიცხვითი სხივის გამოყენება)
ამრგვალევს ნატურალურ რიცხვებს
წერითი შეფასება
8
ვიყენებთ სვეტოვან დიაგრამებს
3
სახაზავი რვეული მაგნიტური დაფა,სახელმძღვანელო
ინდივიდუალური მუშაობა
რაოდენობის შედარება სხვადასხვა ხერხით,მათ შორის სვეტოვანი დიაგრამების გამოყენებით. სვეტოვანი დიაგრამის სახით წარმოდგენილი მონაცემების აღწერა.
ახდენს რაოდენობის შედარებას სვეტოვანი დიაგრამის გამოყენებით
ზაპირი და წერითი შეფასება
9
დამატებითი ამოცანები
2
რვეული
ინდივიდუალური მუშაობა
შესწავლილი მასალის განმტკიცება.

დაჯილდოვება

დამოუკიდებელი სამუშაო
1

ინდივიდუალური მუშაობა


წერითი შეფასება

საკონტროლო წერა
1

ინდივიდუალური მუშაობა


წერითი შეფასება
10
ერნიშნა რიცხვების შეკრება
2
რვეული მაგნიტური დაფა
ფერადი კამათელი
ჯგუფური მუშაუბა
შეკრება სხვადასხვა ხერხით, ზეპირი შეკრება.
ზეპირად ასრულებს შეკრება-გამოკლების მოქმედებებს რომელიმე ხერხის გამოყენებით და ხსნის გამოყენებულ ხერხს
ზაპირი და წერითი შეფასება
11
ჯამის შეფასება  დამრგვალებით.
2
მაგნიტური დაფა. რვეული,სახელმძღვანელო
ჯგუფური მუშაუბა
შეფასება. შეკრების სხვადასხვა ხერხით მიღებული შედეგების შეფასება.
ადარებს გამოთვლების შედეგს მის მიერვე წინასწარი შეფასებით მიღებულ პასუხს და მსჯელობს გამოთვლების შედეგის მართებულობის შესახებ

კომენტარი

12
დიდი რიცხვების  შეკრება
2
ფერადი კამათელი მაგნიტური დაფა. რვეული,სახელმძღვანელო
ინდივიდუალური  და ჯგუფური მუშაუბა
წერითი ალგორითმის გამოყენებით შესრულებულ ნიმუშში გამოტოვებული ციფრების მიგნება.
წერითი ალგორითმის გამოყენებით კრებს დიდ რიცხვებს
ზაპირი და წერითი შეფასება
13
შევარჩიოთ შეკრების წესი
2
ფერადი კამათელი
ინდივიდუალური  და ჯგუფური მუშაუბა
შეკრების სახვადასხვა ხერხით მიღებული შედეგების შედარება
 ადარებს შეკრების სახვადასხვა ხერხით მიღებული შედეგებს
ზაპირი და წერითი შეფასება
14
ორნიშნა რიცხვის გამოკლება
2
მაგნიტური დაფა. რვეული,სახელმძღვანელო
ინდივიდუალური  და ჯგუფური მუშაუბა
გამოკლების სხვადასხვა ხერხის გამოყენება, ზეპირი და წერითი გამოკლება
იყენებს ზეპირ და წერით გამოკლების სხვადასხვა მეთოდებს
წახალისება
15
სხვაობის შეფასება დამრგვალებით
2
მაგნიტური დაფა. რვეული,სახელმძღვანელო
ინდივიდუალური  და ჯგუფური მუშაუბა
სხვაობის შედარება სხვადსხვა ხერხით.
ახდენს სხვაობის შედარებას სხვადასხვა ხერხით
წერითი  შეფასება
16
დიდი რიცხვების გამოკლება, ამოცანების ამოხსნა
2
კალკულატორი,მაგნიტური დაფა. რვეული,სახელმძღვანელო
ზეპირი და წერითი მუშაობა
წერითი ალგორითმის გამოყნებით შესრულებული შეკრების ნიმუშში გამოტოვებული ციფრების მიგნება
ასრულებსა გამოკლების ოპერაციებს დიდ რიცხვებში წერითი ალგორითმის გამოყენებით
წერითი  შეფასება
17
ფულის ოდენობის შეკრება
2
ბონკნოტის ნიმუშები
ზეპირი და წერითი მუშაობა
ფულის ერთეულების შეკრება და გამოკლება. ფულის ბანკნოტის გაცნობა
იცნობს ფულის ნიშანს. ასრულებს მასზე შეკრება გამოკლებას
ზეპირი შეფასება
18
შეკრების და გამოკლების თვისებები

2
მაგნიტური დაფა. რვეული,სახელმძღვანელო, კალკულატორი
ზეპირი და წერითი მუშაობა
მარტივი მათემატიკური ამოცანის ამოხსნისას ალგებრული გამოსახულების ჩვევების დაუფლება. შეკრებისა და გამოკლების თვისებების გამოყენება
ხსნის მარტივ მატემატიკურ ამოცანებს, შეკრებისა და გამოკლების თვისებების გამოყენებით
წერითი  შეფასება
19
ვიპოვოთ რიცხვითი გამოსახულების მნიშვნელობა
2
მაგნიტური დაფა. რვეული,სახელმძღვანელო
ინდივიდუალური  და ჯგუფური მუშაუბა
რიცხვითი გამოსახულების მნიშვნელობის პოვნა.
პოულობს რიცხვითი გამოსახულების მნიშვნელობას
ზეპირი შეფასება
20
ჯგუფური პროექტი
1

ჯგუფური მუშაუბა


წახალისება

დამოუკიდებელი სამუშაო
1

ინდივიდუალური მუშაუბა



წერითი  შეფასება

საკონტროლო წერა
1

ინდივიდუალური მუშაუბა



წერითი  შეფასება
21
ვპოულობთ შეკრებისა და გამოკლების უცნობ კომპონენტებს
3
მაგნიტური დაფა. რვეული,სახელმძღვანელო.
ინდივიდუალური და  ჯგუფური მუშაუბა

შეკრების, გამოკლების შემცველი ტოლობის უცნობი კომპონენტის პოვნა.
პოულუბს შეკრებისა და გამოკლების შემცველ ტოლობაში უცნობ კომპონენტს
დაჯილდოვება
22
გვეყოფა ფული საყიდლებისთვის?

2
ბონკნოტის ნიმუშები, მაგნიტური დაფა, რვეული
ინდივიდუალური და  ჯგუფური მუშაუბა

ფულის ერთეულების შეკრება და გამოკლება,ფულისა ბანკნოტის გაცნობა.
ახდენს ფულის ნიშნულის შეკრება გამოკლებას
ზეპირი შეფასება
23
დამატებითი ამოცანები
2

ინდივიდუალური და  ჯგუფური მუშაუბა

ამოცანების ამოხსნის ჩვევების დაუფლება

წახალისება

ტესტი N2
1

ინდივიდუალური მუშაობა


დაჯილდოვება
24
დრო (რა დროა)
2
საათის მაკეტი
ინდივიდუალური და  ჯგუფური მუშაუბა

დრის ერთეულებს შორის თანაფარდობებისა და არითმეტიკული მოქმედებებით დროის ინტერვალის გამოსახვა.
ახდენს არითმეტიკული მოქმედებებით დროის ერთეულის თანაფარდობას

წერითი  და ზეპირი შეფასება
25
მთელის ნაწილები: ნახევარი, მეოთხედი, მესამედი
3
მაგნიტური დაფა. რვეული,სახელმძღვანელო.
ინდივიდუალური და  ჯგუფური მუშაუბა

ერთი საათის ნახევრის, მეოთხედის,მესამედის გამოსახვა წუთებით მთელი ნაწილების დასახელება და შედარება
ამოიცნობს და ასახელებს მთელის ნახევარ/მესამედ/მეოთხედ ნაწილებს
წერითი შეფასება
26
სიგრძის ერთეულები

3
სახაზავი.მაგნიტური დაფა. რვეული,სახელმძღვანელო.
ინდივიდუალური და  ჯგუფური მუშაუბა

სიგრძის რომელიმე ერთეულის გამოსახვა მცირე ერთეულით
გამოსახავს სიგრძის სხვადასხვა ერთეულის უფრო მცირე ერთეულით
წერითი შეფასება
27
მათემატიკური თამაში
1
ფერადი კამათელი. პლასტილინი, წუმწუმის ღერები,სახაზავი,მაგნიტური დაფა. რვეული,სახელმძღვანელო.
ჯგუფური მუშაუბა

მრავალნიშნების რიცხვების შესწავლა განმტკიცება

ზეპირი შეფასება

დამოუკიდებელი სამუშაო
1

ინდივიდუალური მუშაობა


წერითი შეფასება

საკონტროლო წერა
1

ინდივიდუალური მუშაობა


წერითი შეფასება
28
ტეხილი, ტეხილის სიგრძე, მანძილი,მარშრუტის სიგრძე

3
მაგნიტური დაფა. რვეული,სახელმძღვანელო.სახაზავი
ინდივიდუალური  და ჯგუფური მუშაობა
texilis sigrZis gazomva
ახდენს ტეხილის სიგრძის, მანძილის,მარშრუტის სიგრძის
გაზომვას

წახალისება

ტესტი N3
1

ინდივიდუალური მუშაობა


წერითი შეფასება

განმტკიცება-გამეორება
2

ინდივიდუალური მუშაობა


დაჯილდოვება

შემაჯამებელი გაკვეთილი
1

ინდივიდუალური მუშაობა


დაჯილდოვება


No comments:

Post a Comment