ს.ს.ი.პ.
გალაკტიონ ტაბიძის სახელობის ქ. თბილისის N51 საჯარო სკოლა
თემატურ
–კალენდარული გეგმა
საგანი
- მათემატიკა
კლასი
- IV
სკოლის
დირექტორი:
/მ. თურქაძე /
2016–2017სასწავლო წელი
N
|
გაკვეთილის
თემატიკა
|
საათების
რ-ბა
|
რესურსები
|
გაკვეთილის
ტიპი და ატქივობა
|
მიზნები
და ამოცანები
|
მოსალოდნელი
შედეგები
|
შეფასება
|
1
|
გავიხსენოთ
ერთიდან ათასამდე ნატურალური რიცხვების ჩაწერის წესი
|
3
|
რვეული
|
მუშაობა დაფაზე
|
ერთიდან ათასამდე ნატურალური
რიცხვების ჩაწერა, წაკითხვა, სხვადასხვა მოდელით წარმოდგენა და პოზიტიური სისტემის
დემონსტრირება
|
კითხულობს რიცხვებს.
|
პრეზენტაცია
|
2
|
რიცხვების შედარება
და დალაგება
|
3
|
რვეული, სახელმძღვანელო
|
მუშაობა დაფაზე
|
რიცხვით ჩანაწერებში
თანრიგებში მდგომი ციფრების შესაბამისი მნიშვნელობების დასახელება, რიცხვის წარმოდგენა
შესაკრებთა ჯამის სახით.
|
ასახელებს რიცხვის
ჩანაწერში თანრიგებში მდგომი ციფრების შესაბამის
მნიშვნელობებს.
|
ზაპირი და წერითი შეფასება
|
3
|
რიცხვების დამრგვალება
|
3
|
სახელმძღვანელო, მაგნიტური
დაფა
|
ინდივიდულაური მუშაობა
|
რიცხვების შედარება
და დამრგვავლება ათეულებამდე და ასეულებამდე
|
იყენებს პოზიციურ სისტემას
რიცხვების შედარებისას, ალაგებს მოცემულ
ოთხ/ხუთ რიცხვს ზრდით ან კლებით
|
კომენტარი
|
4
|
დამატებითი ამოცანები
|
2
|
რვეული, სახელმძღვანელო,
მაგნიტური დაფა
|
ინდივიდულაური მუშაობა
|
ცოდნის განმტკიცება
|
|
დაჯილდოვება
|
|
ტესტი N1
|
1
|
|
ინდივიდულაური მუშაობა
|
|
|
წერითი შეფასება
|
5
|
ჩავწეროთ ათასზე მეტი
ნატურალური რიცხვები
|
3
|
მაგნიტური დაფა. რვეული,სახელმძღვანელო
|
ჯგუფური და ინდივიდუალური
მუშაობა
|
მილიონამდე რიცხვების
ჩაწერა,წაკითხვა,სხვადასხვა მოდელით წარმოდგენა,პოზიტიური სისტემის დემონსტრირება.
ჩანაწერი ციფრის მნიშვნელობის მითითება.მრავალნიშნა რიცხვის ჩაწერა გაშლილი ფორმით-სათანადო
შესაკრებთა ჯამის სახით.
|
წერს ათასზე მეტი ნატურალური რიცხვებს
|
წახალისება
|
6
|
შევადაროთ და დავალაგოთ
ნატურალური რიცხვები.
|
3
|
მაგნიტური დაფა. რვეული,სახელმძღვანელო
|
ჯგუფური და ინდივიდუალური
მუშაობა
|
რიცხვების შედარება
და დალაგება, მრავალნიშნა რიცხვის დალალაგება ათეულებამდე,ასეულებამდე, ათასეულებამდე.
|
ადარებს და ალაგებს
ნატურალურ რიცხვებს
|
ზეპირი შეფასება
|
7
|
ნატურალური რიცხვის
დამრგვალების წესი
|
3
|
რვეული სახელმძღვანელო
|
ჯგუფური და ინდივიდუალური
მუშაობა
|
დამრგვალების წესის
ჩამოყალიბება (რიცხვითი სხივის გამოყენება)
|
ამრგვალევს ნატურალურ
რიცხვებს
|
წერითი შეფასება
|
8
|
ვიყენებთ სვეტოვან
დიაგრამებს
|
3
|
სახაზავი რვეული მაგნიტური
დაფა,სახელმძღვანელო
|
ინდივიდუალური მუშაობა
|
რაოდენობის შედარება
სხვადასხვა ხერხით,მათ შორის სვეტოვანი დიაგრამების გამოყენებით. სვეტოვანი დიაგრამის
სახით წარმოდგენილი მონაცემების აღწერა.
|
ახდენს რაოდენობის
შედარებას სვეტოვანი დიაგრამის გამოყენებით
|
ზაპირი და წერითი შეფასება
|
9
|
დამატებითი ამოცანები
|
2
|
რვეული
|
ინდივიდუალური მუშაობა
|
შესწავლილი მასალის
განმტკიცება.
|
|
დაჯილდოვება
|
|
დამოუკიდებელი სამუშაო
|
1
|
|
ინდივიდუალური მუშაობა
|
|
|
წერითი შეფასება
|
|
საკონტროლო წერა
|
1
|
|
ინდივიდუალური მუშაობა
|
|
|
წერითი შეფასება
|
10
|
ერნიშნა რიცხვების
შეკრება
|
2
|
რვეული მაგნიტური დაფა
ფერადი კამათელი
|
ჯგუფური მუშაუბა
|
შეკრება სხვადასხვა
ხერხით, ზეპირი შეკრება.
|
ზეპირად ასრულებს შეკრება-გამოკლების
მოქმედებებს რომელიმე ხერხის გამოყენებით და ხსნის გამოყენებულ ხერხს
|
ზაპირი და წერითი შეფასება
|
11
|
ჯამის შეფასება დამრგვალებით.
|
2
|
მაგნიტური დაფა. რვეული,სახელმძღვანელო
|
ჯგუფური მუშაუბა
|
შეფასება. შეკრების
სხვადასხვა ხერხით მიღებული შედეგების შეფასება.
|
ადარებს გამოთვლების
შედეგს მის მიერვე წინასწარი შეფასებით მიღებულ პასუხს და მსჯელობს გამოთვლების შედეგის
მართებულობის შესახებ
|
კომენტარი
|
12
|
დიდი რიცხვების შეკრება
|
2
|
ფერადი კამათელი მაგნიტური
დაფა. რვეული,სახელმძღვანელო
|
ინდივიდუალური და ჯგუფური მუშაუბა
|
წერითი ალგორითმის
გამოყენებით შესრულებულ ნიმუშში გამოტოვებული ციფრების მიგნება.
|
წერითი ალგორითმის
გამოყენებით კრებს დიდ რიცხვებს
|
ზაპირი და წერითი შეფასება
|
13
|
შევარჩიოთ შეკრების
წესი
|
2
|
ფერადი კამათელი
|
ინდივიდუალური და ჯგუფური მუშაუბა
|
შეკრების სახვადასხვა
ხერხით მიღებული შედეგების შედარება
|
ადარებს შეკრების სახვადასხვა ხერხით მიღებული
შედეგებს
|
ზაპირი და წერითი შეფასება
|
14
|
ორნიშნა რიცხვის გამოკლება
|
2
|
მაგნიტური დაფა. რვეული,სახელმძღვანელო
|
ინდივიდუალური და ჯგუფური მუშაუბა
|
გამოკლების სხვადასხვა
ხერხის გამოყენება, ზეპირი და წერითი გამოკლება
|
იყენებს ზეპირ და წერით
გამოკლების სხვადასხვა მეთოდებს
|
წახალისება
|
15
|
სხვაობის შეფასება
დამრგვალებით
|
2
|
მაგნიტური დაფა. რვეული,სახელმძღვანელო
|
ინდივიდუალური და ჯგუფური მუშაუბა
|
სხვაობის შედარება
სხვადსხვა ხერხით.
|
ახდენს სხვაობის შედარებას
სხვადასხვა ხერხით
|
წერითი შეფასება
|
16
|
დიდი რიცხვების გამოკლება,
ამოცანების ამოხსნა
|
2
|
კალკულატორი,მაგნიტური
დაფა. რვეული,სახელმძღვანელო
|
ზეპირი და წერითი მუშაობა
|
წერითი ალგორითმის
გამოყნებით შესრულებული შეკრების ნიმუშში გამოტოვებული ციფრების მიგნება
|
ასრულებსა გამოკლების
ოპერაციებს დიდ რიცხვებში წერითი ალგორითმის გამოყენებით
|
წერითი შეფასება
|
17
|
ფულის ოდენობის შეკრება
|
2
|
ბონკნოტის ნიმუშები
|
ზეპირი და წერითი მუშაობა
|
ფულის ერთეულების შეკრება
და გამოკლება. ფულის ბანკნოტის გაცნობა
|
იცნობს ფულის ნიშანს.
ასრულებს მასზე შეკრება გამოკლებას
|
ზეპირი შეფასება
|
18
|
შეკრების და გამოკლების
თვისებები
|
2
|
მაგნიტური დაფა. რვეული,სახელმძღვანელო,
კალკულატორი
|
ზეპირი და წერითი მუშაობა
|
მარტივი მათემატიკური
ამოცანის ამოხსნისას ალგებრული გამოსახულების ჩვევების დაუფლება. შეკრებისა და გამოკლების
თვისებების გამოყენება
|
ხსნის მარტივ მატემატიკურ
ამოცანებს, შეკრებისა და გამოკლების თვისებების გამოყენებით
|
წერითი შეფასება
|
19
|
ვიპოვოთ რიცხვითი გამოსახულების
მნიშვნელობა
|
2
|
მაგნიტური დაფა. რვეული,სახელმძღვანელო
|
ინდივიდუალური და ჯგუფური მუშაუბა
|
რიცხვითი გამოსახულების
მნიშვნელობის პოვნა.
|
პოულობს რიცხვითი გამოსახულების
მნიშვნელობას
|
ზეპირი შეფასება
|
20
|
ჯგუფური პროექტი
|
1
|
|
ჯგუფური მუშაუბა
|
|
|
წახალისება
|
|
დამოუკიდებელი სამუშაო
|
1
|
|
ინდივიდუალური მუშაუბა
|
|
|
წერითი შეფასება
|
|
საკონტროლო წერა
|
1
|
|
ინდივიდუალური მუშაუბა
|
|
|
წერითი შეფასება
|
21
|
ვპოულობთ შეკრებისა
და გამოკლების უცნობ კომპონენტებს
|
3
|
მაგნიტური დაფა. რვეული,სახელმძღვანელო.
|
ინდივიდუალური და ჯგუფური მუშაუბა
|
შეკრების, გამოკლების
შემცველი ტოლობის უცნობი კომპონენტის პოვნა.
|
პოულუბს შეკრებისა
და გამოკლების შემცველ ტოლობაში უცნობ კომპონენტს
|
დაჯილდოვება
|
22
|
გვეყოფა ფული საყიდლებისთვის?
|
2
|
ბონკნოტის ნიმუშები,
მაგნიტური დაფა, რვეული
|
ინდივიდუალური და ჯგუფური მუშაუბა
|
ფულის ერთეულების შეკრება
და გამოკლება,ფულისა ბანკნოტის გაცნობა.
|
ახდენს ფულის ნიშნულის
შეკრება გამოკლებას
|
ზეპირი შეფასება
|
23
|
დამატებითი ამოცანები
|
2
|
|
ინდივიდუალური და ჯგუფური მუშაუბა
|
ამოცანების ამოხსნის ჩვევების დაუფლება
|
|
წახალისება
|
|
ტესტი N2
|
1
|
|
ინდივიდუალური მუშაობა
|
|
|
დაჯილდოვება
|
24
|
დრო (რა დროა)
|
2
|
საათის მაკეტი
|
ინდივიდუალური და ჯგუფური მუშაუბა
|
დრის ერთეულებს შორის თანაფარდობებისა და არითმეტიკული მოქმედებებით
დროის ინტერვალის გამოსახვა.
|
ახდენს არითმეტიკული
მოქმედებებით დროის ერთეულის თანაფარდობას
|
წერითი და ზეპირი შეფასება
|
25
|
მთელის ნაწილები: ნახევარი,
მეოთხედი, მესამედი
|
3
|
მაგნიტური დაფა. რვეული,სახელმძღვანელო.
|
ინდივიდუალური და ჯგუფური მუშაუბა
|
ერთი საათის ნახევრის, მეოთხედის,მესამედის გამოსახვა წუთებით
მთელი ნაწილების დასახელება და შედარება
|
ამოიცნობს და ასახელებს
მთელის ნახევარ/მესამედ/მეოთხედ ნაწილებს
|
წერითი შეფასება
|
26
|
სიგრძის ერთეულები
|
3
|
სახაზავი.მაგნიტური
დაფა. რვეული,სახელმძღვანელო.
|
ინდივიდუალური და ჯგუფური მუშაუბა
|
სიგრძის რომელიმე ერთეულის გამოსახვა მცირე ერთეულით
|
გამოსახავს სიგრძის
სხვადასხვა ერთეულის უფრო მცირე ერთეულით
|
წერითი შეფასება
|
27
|
მათემატიკური თამაში
|
1
|
ფერადი კამათელი. პლასტილინი,
წუმწუმის ღერები,სახაზავი,მაგნიტური დაფა. რვეული,სახელმძღვანელო.
|
ჯგუფური მუშაუბა
|
მრავალნიშნების რიცხვების შესწავლა განმტკიცება
|
|
ზეპირი შეფასება
|
|
დამოუკიდებელი სამუშაო
|
1
|
|
ინდივიდუალური მუშაობა
|
|
|
წერითი შეფასება
|
|
საკონტროლო წერა
|
1
|
|
ინდივიდუალური მუშაობა
|
|
|
წერითი შეფასება
|
28
|
ტეხილი, ტეხილის სიგრძე,
მანძილი,მარშრუტის სიგრძე
|
3
|
მაგნიტური დაფა. რვეული,სახელმძღვანელო.სახაზავი
|
ინდივიდუალური და ჯგუფური მუშაობა
|
texilis
sigrZis gazomva
|
ახდენს ტეხილის სიგრძის,
მანძილის,მარშრუტის სიგრძის
გაზომვას
|
წახალისება
|
|
ტესტი N3
|
1
|
|
ინდივიდუალური მუშაობა
|
|
|
წერითი შეფასება
|
|
განმტკიცება-გამეორება
|
2
|
|
ინდივიდუალური მუშაობა
|
|
|
დაჯილდოვება
|
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
1
|
|
ინდივიდუალური მუშაობა
|
|
|
დაჯილდოვება
|
No comments:
Post a Comment